Descriere
Ce reprezinta mesh-ul publicitar?
Mesh-ul reprezinta print-ul publicitar realizat prin imprimarea cu cerneala, pe baza de solvent, a poliplanului perforat. Materialul perforat este compus dintr-o tesatura de poliester filmat cu un strat de PVC alb pe ambele suprafete, ceea ce ii ofera extra protectie si rezistenta in timp.
Mesh-urile au grosimea standard de 380gr/mp si se printeaza la comanda pe dimensiunea dorita. Personalizarea dimensiunii print-ului publicitar se realizeaza prin lipirea fasiilor de mesh, dat fiind ca latimea maxima a unei fasii de mesh este de 3,2 m. Acest lucru nu afecteaza calitatea print-ului, a mesajului sau a imaginii imprimate pe mesh.
Pentru rezultate optime, este nevoie ca imprimarea grafica sa aiba minim 5 cm bleed si o dimensiune de minim 6 pt.
Avantajele mesh-ului publicitar
Mesh-ul publicitar are o greutate redusa, datorata materialului poliplan din care este realizat, dar si datorita perforatiilor realizate prin turnarea PVC-ului. Perforatiile permit vantului sa circule si astfel mesh-ul este putin afectat de intemperii, oferind durabilitate prelungita produsului.
Mesh-ul publicitar este preferat in detrimentul altor suporturi publicitare datorita faptului ca nu sufera daune sub propria greutate, iar mesajul publicitar ofera o buna vizibilitate datorata dimensiunii mari.
Aplicatiile mesh-ului publicitar
Mesh-ul, sau plasa, este alegerea ideala pentru promovarea outdoor a produsului sau serviciului dumneavoastra, pe dimensiuni mari si foarte mari. Mesh-urile se monteaza pe cladiri, pe stadioane sau in orice alt spatiu de dimensiuni mari.